Helaas is deze website niet geoptimaliseerd voor oude browsers, mocht de website niet toereikend werken dan staan wij u graag telefonisch te woord op nummer 030 234 08 19

Clienttevredenheid

De belangrijkste vraag die de Tussenvoorziening zichzelf stelt bij het meten van tevredenheid van haar cliënten is ‘doen we werkelijk wat we beloven’? De cliënttevredenheidmetingen richten zich op de werkrelatie, de hulp, het resultaat van de hulp en de leefomstandigheden op de voorziening.

2016
In mei en juni 2016 zijn in samenwerking met Meetellen in Utrecht cliënttevredenheidsonderzoeken gedaan bij de Tussenvoorziening. De resultaten van 2016.

2015
In 2015 zijn clienttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd bij Wegwijs, Outreach, HAP en Stadsgeldbeheer. Resultaten 2015.

2014
In mei en juni 2014 zijn bij de clusters Opvang en Wonen cliënttevredenheidsmetingen gedaan met de CQ-index. Clienttevredenheid 2014

2013
De Tussenvoorziening heeft in 2013 cliënttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd bij Wegwijs (Maatjes, VoedselbankPLUS, atelier SPAT, SJD), Stadsgeldbeheer en de Huiskamer Aanloop Prostituees.
Bij alle onderzoeken is de CQ-index als basis genomen en aangepast aan de specifieke situatie van de desbetreffende voorziening.
Clienttevredenheid 2013

2012
In mei 2012 zijn bij de clusters Wonen en Opvang clienttevredenheidsonderzoeken gaan met de CQ index. Clienttevredenheid 2012

terug naar boven